onsdag 27 maj 2009

NQT-09

I lördags var jag på Nordisk Quilt Träff i Göteborg, så många fina quiltar, väskor och småsaker som sytts!! Tyvärr hann jag bara med att titta på Lapphexornas utställning på Allégåden och "huvud"-attraktionen; NQT-09 på Folkets Hus. Men det jag såg var fantasiskt fint. Har redan börjat längta till nästa NQT... bara 3 år kvar.
Som tiden rusar!! Snart har hela maj gått, det känns som det var precis jag blev tillfrågad av Lisbeth från Öresundsquiltarna om jag ville komma och sälja tyg på en av deras träffar. Men nu är det bara några få dagar kvar. Jag får verkligen lägga på några kol så jag har många roliga och trevliga tyger och mönster med mig på lördag.
Hoppas att vi ses på lördag i Limhamn hos Öresundsquiltarna!
PS. Glöm inte att under maj-månad är det 20% på alla melerade tyger...
/Veronica

Inga kommentarer: