fredag 8 april 2011

Denna veckan

har jag haft sonen i butiken hela veckan som prao! Det har varit trevligt att ha sällskap hela tiden! Han har haft fullt upp med att uppdatera hemsidan med massor av nya tyger. Jag har varit lite slarvig den senaste tiden med att lägga in nya tyger.


Idag plockade vi fram borrmaskinen och fick upp två hyllor som jag köpt på IKEA för minst ½ år sedan. Det blev perfekta hyllor att ha Coats handquiltningstråd på! Priset är 38:-/rulle eller 3 st 100:- (Jag skickar gärna, porto tillkommer)

Det är inte bara min son som varit på besök i butiken denna veckan, jag har fått ett helt gäng med hundar och isbjörnar också. De verkar gilla läget i butiken!! De ligger, sitter och hänger överallt var man än vänder sig! De är bara sååå mjuka och mysiga att klappa.

Ha en bra helg!!


/Veronica

Inga kommentarer: