tisdag 1 september 2009

Hundar

I går var hela familjen och besökte en av mina kunder som fått tillökning i famljen; en berner-sennen valp!! En helt underbart söt, mjuk och gosig liten Valle. Snacka om att barnen blev sålda! De skulle helt plötsligt kunna göra vad som helst för att få en egen hund. Vet inte om jag ska ta och utnyttja situationen hmmm... nej, jag är ju en SNÄLL mamma som inte skulle göra så!!


Vi har pratat länge och mycket om att skaffa hund, men det är jag som bromsar. Jag tror att jag är för lat! Känner på mig att det blir jag som kommer få gå ut tidiga mornar och sena kvällar, med tanke på vilka arbetstider min man har...




Här är iallafall några bilder på Valle och hans "bror" Ludde.

Linus och Valle
Evelina och Valle

Ludde i egen hög "person". Världens snällaste!!
Nåväl, jag tror att vi får fundera vidare om det ska bli någon hund eller ej i familjen Hagström/Nilsson.
/Veronica

1 kommentar:

Anna sa...

Vilka härliga nallebjörnar till hundar! Förstår att barnen blev helt till sig!
Här håller vi oss till katter, det är så bekvämt och praktiskt med husdjur som sköter sig själva. :)